Βασικές πληροφορίες:
Βαθμίδα: Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό (Ε.Δι.Π.) Γνωστικό αντικείμενο: Κοινωνιολογία των παιδαγωγικών πρακτικών Στοιχεία Επικοινωνίας: Τηλέφωνο: Φαξ: 210-3688057 E-mail: efakou@ecd.uoa.gr |
Διεύθυνση επικοινωνίας: | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα ΤΕΑΠΗ, Ναυαρίνου 13α, 10680 Αθήνα |
Γραφείο: |
Σπουδές |
|
Ερευνητικά ενδιαφέροντα |
|
Μαθήματα – Σεμινάρια: |
Προπτυχιακά
|
Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις: |
«Zουμ στο μουσείο» με παιδιά προσχολικής ηλικίας. Παιδαγωγικές και κοινωνικές παράμετροι ενός εκπαιδευτικού προγράμματος στο νηπιαγωγείο (σε συνεργασία με τη Ν. Ασκούνη και τη Στ. Βουβουσίρα) Museumedu 4. Εφαρμογές μουσειακής εκπαίδευσης: Εκπαιδευτικά προγράμματα, δράσεις, επιτελέσεις και εμπειρίες, 2017, σ. 183-208.
«Ο ρόλος των σχολείων και οι στρατηγικές δράσης των εκπαιδευτικών την περίοδο της οικονομικής και κοινωνικής έρευνας: ποιοτική έρευνα στο νομό της Αττικής» (σε συνεργασία με τους Α. Ανδρούσου, Β. Τσάφος, Σ. Βουβουσίρα, Μ. Κουμιανάκη, , Π.Χαραβιτσίδης, Σ. Αυγητίδου, Ε. Κομίνια, Δ. Κακανά), Νέα Παιδεία, 2017, τχ. 161. «Ένα κλικ, ο κόσμος μου: Η συμβολή της τέχνης της φωτογραφίας στην ανάπτυξη των πολυγραμματισμών σε δυο δημόσια νηπιαγωγεία των Αθηνών» (σε συνεργασία με τη Στ. Βουβουσίρα) Action Researcher in Education, 7, 2016, σ. 29-68. «Μέντορες εκπαιδευτικοί προσχολικής αγωγής: αποτίμηση μιας έρευνας δράσης» (σε συνεργασία με τις Α. Ανδρούσου, Ν. Ασκούνη, Κ. Αγαπητού, Α. Γκότση, Φ. Κωστούδη). Στο Γ. Μπαγάκης (επιμ.) Μεθοδολογία, Πολιτικές, Πρακτικές Επιμόρφωσης και Επαγγελματικής Ανάπτυξης του Εκπαιδευτικού που βασίζονται στο σχολείο. Αθήνα: Γρηγόρης, 2016, σ. 51-60. «Οι φιλίες των παιδιών ως πεδίο γονικού ελέγχου: ταξικές διαφοροποιήσεις των οικογενειακών πρακτικών» (σε συνεργασία με τη Ν. Ασκούνη). Στο Π. Κυπριανός και J.P. Pourtois (επιμ.), Οικογένεια, σχολείο, τοπικές κοινωνίες, 2015, Πάτρα: Opportuna, σ. 268- 288. «Εκδοχές της παιδικής ηλικίας στο νηπιαγωγείο: πολιτισμικό κεφάλαιο και σχέση με το σχολείο» (σε συνεργασία με τη Στ. Βουβουσίρα). Στο Μ. Τζεκάκη & Μ. Κανατσούλη (επιμ.), Πρακτικά του Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Aνα – στοχασμοί για την παιδική ηλικία», Θεσσαλονίκη, 2014, σ. 386 – 408. «Class Differences in the Greek Public Kindergarten: Cultural Capital and Relation to School» (σε συνεργασία με τη Νέλλη Ασκούνη και τη Στ. Βουβουσίρα) στα πρακτικά του 15ο Διεθνούς Συνεδρίου της AIFREF Family, School, and Local Societies: Policies and Practices for Children, Πάτρα, 2013, 86-95. “La conversation à la maternelle en tant qu’ aide au dévéloppement de la littéracie des enfant” (σε συνεργασία με τη Χ. Δαφέρμου, τη Μ. Σφυρόερα, τη Σ. Μώραλη, την K. Αβλάμη, τη Φ.Κωστούδη) στο περιοδικό Caractères, ABLF, n. 42, 2012, σσ. 5-14
|